Voor je boekhouding is het noodzakelijk dat alle inkomsten en kosten genoteerd worden in je administratie. Een grootboekrekening kan je enorm helpen om overzicht te houden over je administratie. Er is een grootboekrekening voor elk type inkomsten- of kostenpost. Zo valt de huur van je kantoorpand bijvoorbeeld binnen de grootboekrekening “huisvestingskosten” en valt je zakelijke lunch onder de grootboekrekening “consumptiekosten”. De grootboekrekeningen helpen om inzage te krijgen in het type kosten die je als onderneming maakt. Alle grootboekrekeningen bij elkaar worden ook wel het grootboek genoemd.
Volg cijferbaas Marc
Ben je klant van Paperdork? Wij hebben in ons systeem voor zowel inkomsten als kosten al verschillende grootboekrekeningen gedefinieerd. Daarmee is jouw boekhouding super gestructureerd, en zie jij op elk moment waar je geld gebleven is.
Ben je nog geen klant of wil je meer informatie? Wij leren je graag kennen ? Als je je gegevens achterlaat neemt Marc zo snel mogelijk contact met je op.