De eerste maand van Paperdork
2020 is van start gegaan. Niet alleen het begin van een nieuw decennium, ook de officiële start van Paperdork. Vanaf 1 januari zijn er al vele ondernemers gestart met het gebruik van Paperdork. En dat vonden we best spannend! In deze blogserie neemt cijferbaas Marc je mee in zijn ondernemersavonturen met Paperdork.
De wijde wereld in!
Ook al zijn wij al ruim een jaar achter de schermen aan het werk, het is toch altijd maar afwachten hoe zo’n nieuw concept ‘buiten’ wordt ontvangen. En dus was het best spannend om begin december het concept van Paperdork de wijde wereld in te gooien. Maar wat een leuke reacties hebben we mogen ontvangen! Zowel uit bekende als onbekende hoek. Er werd veelvuldig gereageerd op onze testersoproep, en binnen slechts enkele dagen zat onze testerspoule al vol! Wauw! Dit heeft ons doen besluiten om nieuwe klanten nu de mogelijkheid te bieden om met 50% korting gebruik te maken van het eerste jaar Paperdork. Zo kunnen we hopelijk nog meer ondernemers helpen 🙂
De eerste klantgesprekken
Met alle reacties van nieuwe klanten werden ook de eerste kennismakingsgesprekken ingepland. Een persoonlijke benadering vinden we namelijk erg belangrijk. Ik ben immers toch hun aanspreekpunt, en wil graag alle drempels wegnemen om mij vragen te stellen. En zo stond mijn agenda in december ineens geheel volgepland! Maar mij hoor je niet klagen. Ik vond het ontzettend leuk om alle ondernemers te leren kennen! Zo divers, en wat een ambitie spat er van al deze mensen af. Dat geeft meteen een fijne energie om met iedereen aan de slag te gaan 🙂 Daarnaast is het erg leuk om nu eindelijk eens van anderen alle enthousiaste reacties te horen op iets waar we zo hard aan gewerkt hebben.
Klaar voor de start…
Op 1 januari zijn alle nieuwe ondernemers toegevoegd aan de online app. We hebben er alles aan gedaan om alle functionaliteiten zo goed mogelijk te testen. We hebben in deze week van onze eerste klanten dan ook veel positieve geluiden gehoord! Met name over het overzicht dat de app biedt en de gebruiksvriendelijkheid. Yes, die hebben we in de pocket! En we zullen echt hier en daar nog wel een bug tegenkomen, maar dat hoort erbij! Het fijne is dat er nu een grotere groep mensen is die ze kan helpen opsporen, en dat we paraat staan om het snel op te lossen. Zo maken we straks samen met onze klanten onze online boekhoudapplicatie elke week een beetje beter!
Lily
Super leuke blog?trots op jullie.